KORREKTE MANIER OM KLAGTES AAN TE MELD

image_pdfimage_print

Hessequa munisipaliteit in samewerking met die plaaslike SAPS en belanghebbendes neem positiewe stappe om die kwessie van hawelose bedelaars, wat ‘n oorlasfaktor skep, aan te spreek.

As deel van ʼn verbeterde kliëntediens prosedure, het Hessequa munisipaliteit verskeie kommunikasie kanale geskep waar klagtes aangemeld kan word.

  • Besoek munisipale kantore
  • Skakel 028 713 8000
  • Epos die betrokke departement
  • Per skrywe aan die Munisipale Bestuurder by POSBUS 29, Riversdale, 6670

Hier volg ʼn voorbeeld van hoe die kliëntediens prosedure werk:

ʼn Voorval in Stilbaai waar rommel deur bosslapers gelos is, is deur die epos opsie aangemeld.

  • Vrydag, 06/10/2017, ontvang die munisipaliteit die klagte en gepaardgaande foto’s via e-pos.
  • Vrydag, 06/10/2017, ‘n ontvangserkenning epos word vanaf die munisipaliteit aan die kliënt gestuur.
  • Maandag, 09/10/2017 word die klagte geallokeer aan die Tegniese afdeling vir onmiddellike aandag.
  • Maandag, 09/10/2017 word ʼn skoonmaakspan uitgestuur asook Beskermingsdienste om moontlike brandgevare te ondersoek.

Formele munisipale kommunikasie kanale verseker dat daar ‘n unieke verwysingsnommer toegeken word om die vordering van die klagte of navraag op die munisipaliteit se stelsel te volg. Deur die korrekte kliëntediens kanale van die munisipaliteit te volg, kan onmiddellike aksie geneem word en die nodige terugvoer verskaf word.